Motoreport

Racing: časy na okruzích

cestopisy

Česká republika v jedné stopě

Během pár dnů strávených na cestě po Čechách, se toho dá dost poznat a užít si cestování v jedné stopě.

08.02.2009 | cestopisy

Sahara

hell low, tak se hlásím s prvním a snad ne s posledním příspěvkem. odjíždíme akorát právě teď od sídla pana podnikatele Beby :-) naložení jsme až po střechu, viz foto. plán je dorazit zítra dopoledne do janova v italii, kde je sraz s ostatními účastníky zájezdu.

02.02.2009 | cestopisy

Gruzie, Azerbajdžán a Irán

Kachnytour vyrazili v roce 2006 do Gruzie, jejich cesta je popsaná zde

29.01.2009 | cestopisy

Motodovolená po rodné vlasti

Protože se u nás na vesnici poslední dobou moc věcí neděje, rozhodla jsem se s Petrem o trošku dobrodružnější dovolenou než ostatní (kteří jeli raději auty k moři) a začali jsme plánovat takový malý okruh po naší vlasti…

28.01.2009 | cestopisy

Expedice Maroko 2008 aneb jak nám v poušti pršelo…

Na výlet do Maroka jsme se vypravili vesměs v rodinném kruhu tj. já Ondra, přítelkyně Martina, švára Mike, ségra Šárka a kamarád Milan. Samotné přípravy byly trochu zmatené. Do poslední chvíle nebylo jasné, jestli Milan vůbec pojede a pak jak to vyřešíme s motorkama. Mike,...

26.01.2009 | cestopisy

Odessa 2008

Po loňské zkušenosti padla letos volba opět na Ukrajinu. Protentokrát však o něco více na jih, k moři a ve dvou na KTM.

23.01.2009 | cestopisy

Turecko a zpět

SK - H - RO - BG - TK - GR - AL - SCG - BIH - HR - SLO - A - by Low

21.01.2009 | cestopisy

Týden za Karpaty

Na konci sezony,jsme si chtěli udělat ještě jeden kratší výlet,pokud možno někam na východ,volba padla logicky na podkarpatskou Ukrajinu,všem co tam byli se tenhle kraj líbil a vzhledem k tomu,že je to na hranice asi 400km,zdála se být ideální na týdenní cestu...

14.01.2009 | cestopisy

Motodovolená 2 - až do Turecka

Je 23.6.2007 a my si vklidu vyrážíme na dovolenou. Počasí nám přeje, je slunečno kolem 30 °C. Jedeme přes přechod Halámky na Wien. Po promotání městem pokračujeme směr Sárvár a Keszthely ležící ve spodní části Balatonu.

12.01.2009 | cestopisy

Zakarpanda 2008 - Закарпанда 2008

Tak jsme si takhle někdy od začátku jara s Davidem říkali, že by jsme hodili očko kamsi do Polska, Litvy, no prostě jen tak na pět dní se kouknout na kousek Pobaltí. Jelikož jsem byl od rána do večera v práci, nebyl čas zjistit cokoliv o dané oblasti, takže jsem se do toho...