Motoreport

Racing: časy na okruzích

cestopisy

Monglosko - Pouští

Z Ulaanbaataru vyjedete rovnou do pouště Gobi. Jeli jsme na motorkách dovezených z domova v kontejneru, orientovali se podle GPS, občas se drželi vyjetých kolejí, občas někoho potkali. Pastevce, kteří se na tom nic, co v kamenité poušti roste, snaží pást ovce. Řidiče ZILů a...

09.01.2009 | cestopisy

Al Maghrib - Část III

Zataženo jak na Šumavě, přesto příjemná teplota. Na opačné straně Atlasu je určitě krásně, mohutné pohoří mračna od Atlantiku podrží. Oblačné počasí nás provází i druhý den. Z těch mraků to už musí spadnout, ale zatím nic. Za Azrou výrazně stoupáme. S každým...

Al Maghrib - Část II

Opět překrásné počasí. Správce campu je potěšen naší spokojeností. Do roklí Todry je to odtud jen kousek. Platíme průjezd do soutěsky a za zatáčkou očekávám známý brod, ale místo toho nás čeká zklamání. Před pěti lety tu byla přírodní krásná cesta a dnes tu je...

07.01.2009 | cestopisy

Al Maghrib - Část I

Z Mladé Boleslavi vyjíždíme v 9:40 h ve Felicii Combi 1,3 s výkonem 40 KW a vlekem se dvěma motorkama o váze cca 570 kg. To auto ještě netuší co ho čeká! V Německu na nás občas troubí nervní Helmut v kamionu, hlavně úseky se zákazem předjíždění nad 7,5 t jsou lahůdkou.

05.01.2009 | cestopisy

Z Albánie do Alp

Původně to měl být,výlet jenom do Albánie,byl jsem tam před dvěma lety a jako mnohé jiné mě tahle malá a chudá země uchvátila,když jsem cestu domlouval s Lubošem,říkal že by rád viděl něco v jižní Itálii,navrhl přejet tam z Řecka trajektem a tak to dopadlo jako malá...

04.01.2009 | cestopisy

Spojené Arabské emiráty

Je to skoro rok co jsem se přestěhoval do Spojených Arabských Emirátů konkrétně Dubaje a jelikož jsem v Praze zanechal jednu lásku (FireBlade) bylo načase se rozhodnout pro další motorku. Po zvážení všech pro a proti jsem se jakožto neznalec rozhodl pro KTM990 Adventure S.

02.01.2009 | cestopisy

Ukrajina a Černobyl

V lednu jsem vyměnil jawu 350 za KTM a samozřejmě padlo rozhodnutí někam vyjet. Vzhledem ke zkušenostem padlo rozhodnutí na Ukrajinu. Plán byl projet Karpaty a dále jet na Kyjev a Černobyl. Času jsme měli 14 dní. Z původního počtu 5ti účastníků jsme vinou nedovolených...

01.01.2009 | cestopisy

Balkán 2008

Ráno po šesté hodině jsme dorazili s motorkou do Prahy na Hlavní nádraží. Motorky navážíme do auto vagónu, kde naše dva KTM Adventury doplňuje jeden BMW Dakar. Motorky si sami přivazujeme a se zavazadly se přesouváme do lůžkového vozu. Sympatický výpravčí, který má na...

Okolo Balatonu

Je 28.8.2008 7:30 ráno a já (Renegade) nemohu dospat, jak se těším na cestu. Vstanu a bez snídaně se hrnu do garáže. Sundávám plachtu z motorky a už se představuji, jak brázdíme maďarské cestičky kolem Balatonu. Plánovaný výjezd je na 9:00, kdy vyrazíme směr Slovensko, kde...